Suport Educatiu

Ajudem cada dia nadons, infants i joves i les seves famílies a millorar tant l’aspecte formatiu com el personal

Un dels pilars de l’atenció integral a les famílies recau en els aspectes educatius dels fills. S’atén la diversitat i es posen a l’abast diferents espais d’acompanyament, de reforç educatiu i de descoberta de talents.

Educadors i voluntaris ajuden cada dia nadons, infants i joves de 0 a 16 anys, i les seves famílies, a millorar tant l’aspecte formatiu com el personal.

Nadons

Des de l’Espai Maternoinfantil acompanyem i donem suport a les famílies durant el procés de criança. Les dotem d’eines per teixir els vincles maternofilials i millorar els seus coneixements sobre atencions bàsiques com l’alimentació, la higiene o la salut dels nadons, així com el seu desenvolupament.

"Portar un fill al món no és fàcil i encara menys quan vens de fora, sense recursos econòmics ni xarxa familiar on recolzar-te."

Infants

La Fundació es compromet amb les famílies en l’educació dels fills. Per això disposa de diferents serveis educatius i lúdics, per a nens i nenes de 6 a 12 anys, que permeten als infants gaudir del temps lliure i millorar els processos d’aprenentatge, afavorint la inclusió i l’èxit escolar, i ajudant les famílies a conciliar vida laboral i personal.

"Mai m’hagués imaginat poder veure la meva filla cantant al Palau de la Música... Les classes de cant l’han ajudat a guanyar confiança en ella mateixa i la veig més feliç."

Adolescents

Un servei pioner que es basa en l’assessorament, el reforç educatiu i l’acompanyament en l’etapa de l’adolescència. Poden participar en aquest espai d’activitats socioeducatives i culturals adequades a la seva edat.

"Treballar amb els amics i el meu germà muntant la maqueta del robot per participar a la First Lego League ha estat una experiència única."