Què fem

La Fundació ofereix atenció directa a persones en situació de pobresa i exclusió

Obrim la porta a totes les persones vulnerables i en risc d’exclusió social que arriben per iniciativa pròpia o bé per referència de coneguts, però també derivades d’entitats diverses i de serveis públics, tant si són de Ciutat Vella com de fora.

La Fundació de l’Esperança treballa amb les persones i per a les persones, posant una atenció especial, ja des del moment de l’acollida, en el reforç positiu de les potencialitats, la construcció de vincles i l’acció social des d’una mirada integral i relacional.