Col·labora

El voluntariat és una eina imprescindible per tirar endavant la nostra tasca. També és un reflex de la necessitat que té la societat de donar sense demanar res a canvi. Posar la seva experiència professional a l’abast dels més necessitats, buscar oportunitats laborals, el mentoring o l’acompanyament a les persones són només algunes de les tasques que fan els nostres voluntaris sota la supervisió dels tècnics de cada servei.

Tant si vols col·laborar com a voluntari, fer una oferta de treball o un donatiu econòmic o en espècies, ja siguis una persona individual o bé un col·lectiu, una entitat o una empresa, pública o privada, t’esperem a l’Esperança.

• Voluntaris
  • Empreses / Entitats
  • Donatius

Fes-te Voluntari

• La Fundació de l’Esperança tractarà les meves dades personals amb la finalitat de gestionar i tramitar la sol·licitud que realitzo; enviar-me informació (fins i tot per mitjans electrònics) sobre activitats similars; complir les obligacions legals, i, si així ho desitjo, enviar-me comunicacions (fins i tot electròniques) sobre altres activitats de l’entitat i que es poden ajustar al meu perfil. Al document "Tractament de dades personals" se m’indica com puc exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

Empreses / Entitats

Donatius

Aportacions Econòmiques

Estem treballant en el desenvolupament d’aquesta secció per posar-te més fàcil la possibilitat de fer el teu donatiu.

Mentre, pots posar-te en contacte amb nosaltres per a explicar-nos com et podem ajudar.

En espècies

Tens una botiga i vols fer neteja de l’estoc? Tens una gestoria i vols oferir els teus serveis gratuïtament als nostres emprenedors? Estàs fent un pla renove del teu sistema informàtic?… Omple el següent formulari, especifica el teu donatiu i ens posarem en contacte amb tu per tal de gestionar-lo.