Una casa feta d’històries

novembre 2018

Ja fa cinc anys que va néixer la Fundació de l’Esperança juntament amb la seva insígnia, la Casa de Recés. Creada per la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa”, el 2013, aquesta fundació ha atès unes 6.000 persones i més de 1.600 famílies, ja sigui ajudant els adults a trobar feina o els més petits a fer els deures i desenvolupar els seus talents. Però la història de la Casa de Recés es remunta a molt abans: com recorda una placa que hi ha al pati, es va posar en marxa el 1744, amb l’objectiu de lluitar contra l’esclavitud sexual a la qual es veien obligades, en l’època, moltes de les dones que arribaven a la Ciutat Comtal des dels pobles petits.

Llegeix més sobre “Una casa feta d’històries” a ALMA, un punt de trobada de les infinites realitats socials del nostre món.