Objectiu: recuperar l’autonomia

febrer 2018

pobresa, vulnerabilitat

Quan la Fundació dona d’alta els qui busquen ajuda

La voluntat de la Fundació de l’Esperança és maximitzar el nombre d’altes a la societat de persones que arriben buscant ajuda. Perquè “deixar de necessitar els nostres serveis significa que hem aconseguit dotar-les d’autonomia”, asseguren des de la Fundació. I aquest és el seu objectiu final. Un exemple clar: imaginem un individu, amb dos fills, que cobra 600 euros i en paga 400 de lloguer. Resulta impossible que aquesta família pugui viure de manera autònoma, sense ajudes. Des de la Fundació es treballa per potenciar les capacitats d’aquesta persona perquè trobi feina, la qual cosa, amb tota seguretat, contribueix a la recuperació de la seva autonomia.