La bona marxa de la inserció laboral

Gener 2018

Més de 276 persones inserides laboralment i 92 empreses creades el 2016

Tot i que el pal de paller de la tasca de la Fundació de l’Esperança són les persones en situació d’alta vulnerabilitat, hi ha fets i xifres que també ens poden ajudar a valorar la feina d’aquesta fundació d’acció social directa. El nombre d’usuaris actius va créixer el 2016 fins a 1.615. Un dels objectius principals de la Fundació és dotar d’autonomia personal i econòmica les persones. Per això, que el 70 % de l’alumnat que participa en una formació trobi feina és motiu d’orgull. De la mateixa manera que ho és haver col·laborat en la inserció laboral de 276 persones i haver ajudat a crear un total de 92 empreses. Cal destacar també que, de totes les persones inserides laboralment, més de la meitat tenien més de 45 anys i, per tant, s’ha aconseguit fer tornar al món laboral persones amb més dificultats d’inserció. D’aquestes persones, un 95 % tenien un nivell d’ingressos inferior a 500 € mensuals, i un 41 % ja no disposaven de cap mena d’ingrés. Només amb aquestes dades ens podem fer una idea del que ha significat per a aquestes persones passar per la Fundació.