Acompanyar les persones en moments difícils

febrer 2018

Acompañando en los momento dificiles

Ramon Brossa, voluntari de la Fundació de l’Esperança

Com s’aconsegueix recuperar la il·lusió de les persones que es troben fora del sistema

La manca de feina ens deixa fora del sistema, cauen les autovaloracions i les pors limiten el que som. Emprant dinàmiques de grup, compartint nous mètodes i formes de cerca de feina, hem aconseguit recuperar la il·lusió personal i col·lectiva en les persones que formen part dels nostres tallers. Del primer al darrer dia són persones més completes, obertes, coneixen millor les pròpies capacitats i entenen quines són les àrees de millora, la qual cosa augmenta les possibilitats de sentir-se útils per a la societat. Tinc la gran sort de formar part d’aquesta iniciativa i de ser testimoni d’aquesta transformació!