Celebració del Nadal a Fundació de l’Esperança

gener 2022

Fundació de l'Esperança Casal de Nadal, infants i adolescents

L’època de Nadal és molt especial pels més menuts, que en estar de vacances disposen de temps lliure per a fer activitats en grup en un moment en què els carrers de la ciutat són plens de llums i moviment. És per això que, un any més, la Fundació de l’Esperança ha posat en marxa el Casal de Nadal, on participen grups d’infants des dels 6 als 16 anys que, durant tres dies, fan activitats plegats. Per tancar el Casal, els infants i joves s’apleguen en una festa final que aquest any ha tingut com a protagonistes la xocolata, la màgia i, com no, el Tió! A causa de la situació agreujada per la pandèmia, la Festa s’ha hagut d’adaptar. No només no s’ha pogut obrir a les famílies dels infants, com es pretenia inicialment. A més a més, les educadores s’esforcen per separar els grups i fer que els desplaçaments entre espais es facin esglaonadament. Malgrat tot, la festa és un èxit.

LLEGIR MÉS