Les famílies comparteixen els seus talents

maig 2022

Fundació de l'Esperança atenció a families, infants i adolescents

Algunes de les famílies de la Fundació han impartit tallers per transmetre els seus talents a altres famílies i infants de l’Esperança. En concret, al llarg del mes de març s’han fet tres sessions teòriques i pràctiques on els infants i les famílies han après des de com escriure el seu nom amb l’alfabet àrab fins a elaborar un atrapa somnis o a serigrafiar una samarreta. D'on neix el projecte? La família és un pilar de referència fonamental pels infants i joves, que s’emmirallen en els valors, coneixements i dinàmiques que hi aprenen. És per això que des de la Fundació l’Esperança vam considerar interessant donar a conèixer entre la comunitat d’usuaris els talents, únics i variats, d’algunes mares i pares.

LLEGIR MÉS